Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Uppdatering!

Av Mirja - 25 november 2010 09:23

Erkänner att jag har varit världens sämsta på att Uppdatera min blogg.. :/ Men nu ska jag se om jag kommer igång igen.. 


Igår va det Bio iaf, kom bara 9 st, men bättre än ingenting hehe. Kan du säga att Becka hade inte bara lite DAMP igår. Haha. Vet inte alls vad hon hade tagit för att bli sådära. =D 

Idag så ska vi ut och handla lite.. Sen måste vi handla inför Fredagen också, för då ska vi till Becka och JImmie för att partaja lite granna.. Ska bli kul hoppas jag ;) Vi ska äta middag där också, blir väl nå kött och gratängen skulle jag tro :D Mummmsss., 

Så Tindra kommer att få sova hos Mormor och Morbror i Morgon.. 


Haha Dick tyckte att jag skulle komma upp till Mamma igår vid 10 tiden enbart för att han skulle få blir väckt av Tindra.. Sött :) Men som tur va hade jag tvätt tid då, och jag orkade faktiskt inte hålla på att klä oss och göra oss i ordning på morgonen.. Hehe. Så tvätten räddade mig..

Ne nu väntar jag på att TIndra ska somna, så jag få göra lite nytta, och kanske hinna vile en liten sväng. 


Hej då. Få väl se om jag kommer ihåg Bloggen hädanefter :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirja - 16 juli 2011 20:53

Hej! Ha suttit och kollat på gamla bilder ikväll, och insåg hur (smal) jag var förrut.Så nu ha ja bestämt migg att jag ska göra ett ryck och gå ned i vikt!!! Måste bara övertala mig själv att det är ett måste! Hehe ...

Av Mirja - 2 december 2010 16:16

Igår gick jag och Tindra på Akkan med Camilla och fikade. Va riktigt trevligt =)  Senare på kvällen såg jag på Paradise Hotel, och det va skit bra igår ;) blev så glad när Julia kom tillbaka.. Hehe Senare fram mot 10 tiden så satte jag igång och ...

Av Mirja - 28 november 2010 12:56

Glömde våran kamera i fredags så det blev inga bilder alls från den kvällen. Hände inte så himla mycket faktiskt. Satt hemma hos Jimmie och Becka ett tag såg på Idol och bara umgicks. Sen drog vi till björne, och dit kom Jeppe och Hellan också =). ...

Av Mirja - 26 november 2010 13:24

Min Dagens: Stod ute på balkongen och pratade med Björne i mobilen. Efter vi hade lagt på så skulle jag ringa upp Tomas, men då kände jag hur mobilen tvär vobblade till i mina händer och föll rätt ner på lill-taket  under oss i djupsnön.. Man såg int...

Av Mirja - 14 september 2010 21:34

Ikväll har jag varit och simmat med Becka och Pernilla. Det var hur skönt som hellst. Avkopplande men ändå lite jobbigt. Nu när jag komme hem så blev jag skit slö i kroppen och trött. Är nog för jag simmat Hehe.. Har bestämt att vi ska försöka fara...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards