Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Tagga!!!

Av Mirja - 28 augusti 2010 14:40

 Nu är jag igång igen att skriva =)

I Torsdag blev det lite fest för pojkarna. Mig själv satt hemma och såg på film. Hehe.

Igår blev det fest igen för Tomas för han ville dricka lite granna mec conny som han inte har träffat på tyå hundra år... Så dom For till Matte och där va ju så klart min Bejb och hennes man. Hehe. Jag låg i sängen när grabbarna kom hem, och conny va se full så han däcka direkt i soffa. Han minns nog inte mycket sen igår. Haha. Inte lätt åh va full.. Tomas va då nästan nykter när han kom hem, men han drack inte så mycke på trean. Hörde att Matte skulle lära en engelsman att säga Risgrynsgröt. Hahahahha..

Idag klev jag upp vid Tio tiden. Tindra va snäll och sov lite längre än vanligt. Sen nu har jag nyss vaknat. Gatt lägga mig och sova en stund medans Tindra sov så jag skulle orka med ikväll. Tomas Björne och Frallan drog till Strömsund för att klyva upp sista veden. ;)

Ska till min kära mor lite senare och äta mat, sen blir det att bada lillskruttan och lägga hon.. Sen ni.. Då blire att TAGGA Talludden nå så jävulskt mkt med Becka Jimmie och Matte. Tomas ska va chaffis. Så det blir nog jätte kul. Första Talludden för mig på 2 år.. Så jag längtar som tusan.

 

  

Igår åt jag lite kladdkaka och vaniljvisp ;)

 

  

Min söta Älskling. Haha

 

  

Ikväll blire att dricka goo cider :D

 

  

Vi trigga Keps att han aldrig skulle orka dricka upp den men det gjorde han på 3 sekunder till och med. haha. Fst han drack säkert 5-6 glas sådana, Han blev lite full

 

  

Dom har nog lite damp skull jag tro. Hehe

 

  

Min present då.. Haha ska ha den i bilen tydligen så jag kan skruv själv. hahah

 


 
 
Beckaaa

Beckaaa

28 augusti 2010 17:51

Han var från skåne ;) Haha

http://http;//beckaaa.bloggplatsen.se

Mirja

5 september 2010 21:18

Hahha. Men då sa du fel ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirja - 16 juli 2011 20:53

Hej! Ha suttit och kollat på gamla bilder ikväll, och insåg hur (smal) jag var förrut.Så nu ha ja bestämt migg att jag ska göra ett ryck och gå ned i vikt!!! Måste bara övertala mig själv att det är ett måste! Hehe ...

Av Mirja - 2 december 2010 16:16

Igår gick jag och Tindra på Akkan med Camilla och fikade. Va riktigt trevligt =)  Senare på kvällen såg jag på Paradise Hotel, och det va skit bra igår ;) blev så glad när Julia kom tillbaka.. Hehe Senare fram mot 10 tiden så satte jag igång och ...

Av Mirja - 28 november 2010 12:56

Glömde våran kamera i fredags så det blev inga bilder alls från den kvällen. Hände inte så himla mycket faktiskt. Satt hemma hos Jimmie och Becka ett tag såg på Idol och bara umgicks. Sen drog vi till björne, och dit kom Jeppe och Hellan också =). ...

Av Mirja - 26 november 2010 13:24

Min Dagens: Stod ute på balkongen och pratade med Björne i mobilen. Efter vi hade lagt på så skulle jag ringa upp Tomas, men då kände jag hur mobilen tvär vobblade till i mina händer och föll rätt ner på lill-taket  under oss i djupsnön.. Man såg int...

Av Mirja - 25 november 2010 09:23

Erkänner att jag har varit världens sämsta på att Uppdatera min blogg.. :/ Men nu ska jag se om jag kommer igång igen..    Igår va det Bio iaf, kom bara 9 st, men bättre än ingenting hehe. Kan du säga att Becka hade inte bara lite DAMP igår. Haha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards