Alla inlägg under augusti 2010

Av Mirja - 31 augusti 2010 21:47

Har varit i Lycksele idag och igår. Klarade uppkörningen men inte prover :( Men nästa gång, då jävlar ha ja körkortet ;) Emanuel är ju världens sötaste. haha Han hoppa upp i knät på mig, tog mitt ansikte och pussa mig på munnen <3 Vilket hjärta. Hihi





Av Mirja - 28 augusti 2010 14:40

 Nu är jag igång igen att skriva =)

I Torsdag blev det lite fest för pojkarna. Mig själv satt hemma och såg på film. Hehe.

Igår blev det fest igen för Tomas för han ville dricka lite granna mec conny som han inte har träffat på tyå hundra år... Så dom For till Matte och där va ju så klart min Bejb och hennes man. Hehe. Jag låg i sängen när grabbarna kom hem, och conny va se full så han däcka direkt i soffa. Han minns nog inte mycket sen igår. Haha. Inte lätt åh va full.. Tomas va då nästan nykter när han kom hem, men han drack inte så mycke på trean. Hörde att Matte skulle lära en engelsman att säga Risgrynsgröt. Hahahahha..

Idag klev jag upp vid Tio tiden. Tindra va snäll och sov lite längre än vanligt. Sen nu har jag nyss vaknat. Gatt lägga mig och sova en stund medans Tindra sov så jag skulle orka med ikväll. Tomas Björne och Frallan drog till Strömsund för att klyva upp sista veden. ;)

Ska till min kära mor lite senare och äta mat, sen blir det att bada lillskruttan och lägga hon.. Sen ni.. Då blire att TAGGA Talludden nå så jävulskt mkt med Becka Jimmie och Matte. Tomas ska va chaffis. Så det blir nog jätte kul. Första Talludden för mig på 2 år.. Så jag längtar som tusan.

 

  

Igår åt jag lite kladdkaka och vaniljvisp ;)

 

  

Min söta Älskling. Haha

 

  

Ikväll blire att dricka goo cider :D

 

  

Vi trigga Keps att han aldrig skulle orka dricka upp den men det gjorde han på 3 sekunder till och med. haha. Fst han drack säkert 5-6 glas sådana, Han blev lite full

 

  

Dom har nog lite damp skull jag tro. Hehe

 

  

Min present då.. Haha ska ha den i bilen tydligen så jag kan skruv själv. hahah

 


Av Mirja - 28 augusti 2010 12:45

Har varit så trött och seg dom senaste dagarna så jag har inte orkat blogga någonting. Men ska göra allt i morgon kväll istället. kommer blir massor av bilder. Hehe.

Ska sova nu ett tag sen Tagga jävel till Talludden med Becka Jiimmie och kanske matte. Älskling ska va chaffis :D Tindra får sova hos Mormor i natt. Fast det ska vi med göra ;)

Av Mirja - 26 augusti 2010 10:18

 


Vissa få fick ju ett paket idag av Kepsis ;) Haha 

Av Mirja - 26 augusti 2010 09:26

God morgon God morgon =)

 

Igår fick jag lite sovmorgon till 10. hahaha. Va tänkt att jag skulle få sova ut riktigt en morgon för Tomas klev upp med Tindra, men det blv inte riktigt som jag ville. Gjorde ett försök iaf. haha. Gjorde inte alls mycket igår på dagen, klev upp, klädde på sig, drog till Björne, spela kort, for hem å åt, sen drack pojkarna lite granna. =)

Va faktiskt ganska så kul igår ;) Sazza skulle komma hit för att tvär röka med oss men det sluta med att hon va kvar här kring 2 halv tre. Hahah. Så kan det gå..  Ska lägga upp några fula bilder vi tog igår. :P

Nu vaknade jag vid halv åtta. Låg och drog mig i sängen till halv nio, satte Tindra i gå-stolen och då vaknade Kepsjohan, han är ganska död. Hehe Tomas och Frallan sover än iaf, man kan ju räkna med att Tomas kliver då absolut inte upp före 12 idag. Få skriva mera senare i eftermiddag så man har något att skriva om. Hehe Just ja, få inte glömma att min Bejb (Becka) va ju förbi också och hennes man då ;)

 

  

Man kan ju Undra va hon håller på med.. Hehe

  Vi ha lite mycket damp skull ja tro :D     

HAHAHAHAHA

 

  

Tjockis :P

 

  

Fick då en halv normal bild iaf :P

Av Mirja - 24 augusti 2010 22:08

Det blev Makaronilåda till middag idag, och den här gången var det faktiskt älskling som lagade maten.. Hehe. Blev jätte gott faktiskt, fick idén av Lilla tant Becka!

Nu ikväll har man så klart sett på Fångarna på Fortet. Och gissa vem som vann igen? Jo Mirja!!!! Haha. Sug på den du Beckiiiss... Tog nyss en varm lång skön dusch.. Det var riktigt nice :D

Nu blire väl att ta det lugnt ett tag sen sova. My Darling ska kliva upp med Lill skruttan i morgon så jag få lite sovmorgon ;) Ska bli skööönt.  Ne tror vi få ta och höras i morgon isället...

 

God natt...

 

 

  

Älskling har lgat nudlar, tror han va hungrig ;P

 

Becka busa med Tindra =)

 

   

Becka ville inte vara med på bild, så då skulle hon försöka kolla bort, men det blev tydligen en ful grimash istället.. Hehe (Stavar´n)     

Av Mirja - 24 augusti 2010 09:51

 Igår lagade jag mat igen =) Känner mig så dukitg.. Det blev grillade kycklingspett och ris. Riktigt gott. Efter de så kom Johanna så då satt vi och kollade på Fångarna på Fortet. Så himla bra det är. Hehe Jsg och Becka har en tävling med det och se vem som hejjar på rätt lag mest gånger, och förlorarn få bjuda vinnaren på en fylla. haha vi kom inte på nå bättre.. Sen blev det att se Eclipse. De va riktigt bra :D Älskar dom filmerna.. 


Idag klev jag upp 08.20 Satt tindra i babysittern och la mig själv i soffan igen. Hehe. Vaktmästaren kom hit nyss och skulle kolla på altan dörren som rutan är trasig på. Dom skulle komma hit i morgon just före 1 och hämta den, så det kommer bli riktigt kallt här inne :/ Tror jag och Tindra kanske få vara någon annanstans medan dörren är borta, kan ju inte frya ihjäl heller.  För då kan man bli   Haha.


Av Mirja - 22 augusti 2010 17:17

Idag klev vi upp vid tolv ungefär. Gjorde oss iordning, for till björne och drack lite kaffe =) Nu väntar vi på potatisgratäng och gratinerad älgfilé =) Mega gott.. Hehe. Det känns ätt hösten börja komma och snart vintern.. Mörkt på kvällarna, lyssnar på go musik och allt. Inte länge kvar till körkortet då. Hoppas jag bara klara det. ska plugga jävel nu sista tiden.. =) Igår färgade becka blonda slingor på mig, men det syns inte se värst mycket. hehe. Men lite granna iaf.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards