Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

God kväll =)

Av Mirja - 24 augusti 2010 22:08

Det blev Makaronilåda till middag idag, och den här gången var det faktiskt älskling som lagade maten.. Hehe. Blev jätte gott faktiskt, fick idén av Lilla tant Becka!

Nu ikväll har man så klart sett på Fångarna på Fortet. Och gissa vem som vann igen? Jo Mirja!!!! Haha. Sug på den du Beckiiiss... Tog nyss en varm lång skön dusch.. Det var riktigt nice :D

Nu blire väl att ta det lugnt ett tag sen sova. My Darling ska kliva upp med Lill skruttan i morgon så jag få lite sovmorgon ;) Ska bli skööönt.  Ne tror vi få ta och höras i morgon isället...

 

God natt...

 

 

  

Älskling har lgat nudlar, tror han va hungrig ;P

 

Becka busa med Tindra =)

 

   

Becka ville inte vara med på bild, så då skulle hon försöka kolla bort, men det blev tydligen en ful grimash istället.. Hehe (Stavar´n)     

 
 
Beckaaa

Beckaaa

24 augusti 2010 22:20

Jag kommer igen! Nu är det krig!

http://http;//beckaaa.bloggplatsen.se

Mirja

24 augusti 2010 22:23

Lätth!!! haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirja - 16 juli 2011 20:53

Hej! Ha suttit och kollat på gamla bilder ikväll, och insåg hur (smal) jag var förrut.Så nu ha ja bestämt migg att jag ska göra ett ryck och gå ned i vikt!!! Måste bara övertala mig själv att det är ett måste! Hehe ...

Av Mirja - 2 december 2010 16:16

Igår gick jag och Tindra på Akkan med Camilla och fikade. Va riktigt trevligt =)  Senare på kvällen såg jag på Paradise Hotel, och det va skit bra igår ;) blev så glad när Julia kom tillbaka.. Hehe Senare fram mot 10 tiden så satte jag igång och ...

Av Mirja - 28 november 2010 12:56

Glömde våran kamera i fredags så det blev inga bilder alls från den kvällen. Hände inte så himla mycket faktiskt. Satt hemma hos Jimmie och Becka ett tag såg på Idol och bara umgicks. Sen drog vi till björne, och dit kom Jeppe och Hellan också =). ...

Av Mirja - 26 november 2010 13:24

Min Dagens: Stod ute på balkongen och pratade med Björne i mobilen. Efter vi hade lagt på så skulle jag ringa upp Tomas, men då kände jag hur mobilen tvär vobblade till i mina händer och föll rätt ner på lill-taket  under oss i djupsnön.. Man såg int...

Av Mirja - 25 november 2010 09:23

Erkänner att jag har varit världens sämsta på att Uppdatera min blogg.. :/ Men nu ska jag se om jag kommer igång igen..    Igår va det Bio iaf, kom bara 9 st, men bättre än ingenting hehe. Kan du säga att Becka hade inte bara lite DAMP igår. Haha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards